TopLumanari

Vineri, 29 Martie 2024

  • REGISTER
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

Întrebări Frecvente

Cum cumpăr ?

1. Plata produselor
2. Livrarea comenzii
3. Primirea comenzii
4. Garanție

1. Plata produselor
Plata produselor comandate de la noi se poate face în sistem ramburs (la livrarea coletului), cu cardul sau prin virament bancar Plata cu cardul este una foarte sigură, deoarece noi ca și magazin nu primim datele dumneavoastra de card. Aceste date sunt recepționate și folosite doar de procesatorul de carduri cu care colaborăm, în condiții de strictă securitate. Noi primim doar comanda și confirmarea plății care este emisă de procesatorul de card. Nici o altă informație personală nu ne este transmisă nouă. La plățile cu cardul nu plătiți nici un comision. Veți fi taxat doar la valoarea totală a comenzii de pe site-un nostru.

⇑ Sus

2. Livrarea comenzii
Toate lumânerile noastre sunt ambalate cu cea mai mare grija în multiple straturi de materiale protectoare și apoi introduse în cutii de carton foarte rezistente ca să fim siguri ca produsele ajung intacte la clienți.
Timpul de livrare prin Posta Româna este de 2-3 zile lucrătoare, iar prin curier de 1-2 zile de la expedierea coletului. Recomandăm sa alegeți expedierea produselor prin Posta Române deoarece ambalajele sunt corespunzătoare. Pe timpul perioadelor calde nu recomandăm expedițiile prin curier deoarece aceștia lasă de regulă coletele în mașini la soare și exista un oarecare risc ca să apară deformări ale produselor dacă temperatura trece de 50-55 grade celsius.

⇑ Sus

3. Primirea comenzii
Dacă expediția s-a făcut prin Posta Româna va trebui sa mergeți după colet la poștă când va ajunge. Dacă ați dorit expediție prin curier, atunci acesta vă va contacta când soseste coletul.
Dacă din diverse motive au apărut pe colet deformări, lovituri, etc, este bine să sesizați acest lucru celui care livrează coletul și eventual să faceți o fotografie. Sperăm sa nu existe astfel de cazuri, dar chiar daca din nefericire se întămplă să primiți un colet puternic deteriorat care a avariat produsul din interior noi vă garantăm înlocuirea produsului fără nici un cost suplimentar pentru dumneavoastră. Pentru noi este foarte important să avem 100% clienți multumiți !

⇑ Sus

4. Garanție
Puteți returna în termen de 10 zile orice produs fără să aveți o motivație, dar ne-ar parea rău să auzim o astfel de cerere. Vă rugăm sa ne anunțați de intenția dvs. de retur pentru a stabili toate detaliile. Costurile de transport cad în sarcina celui care returneaza produsul. Condiția esențială pentru returnarea unui produs este ca acesta sa fie intact din punct de vedere estetic, să fie ambalat cu aceeași grija cu care l-am ambalat și noi și să ajungă fără defecte la noi, deoarece il vom expedia unui alt client în viitor, iar acesta trebuie să se bucure de aceeasi calitate inițială. Ținând cont că odată un produs deteriorat nu mai poate fi reparat vă informăm ce nici un retur nu va fi acceptat dacă nu va avea un produs impecabil.
Rambursarea banilor se va face in câteva zile după primirea produsului retur.

⇑ Sus

Contactează-ne

  • Tel: (+40) 78 540 15 06

Despre noi

Robot

Calitate

Dinamism 

Profesionalism 

Promtitudine

Seriozitate

 

....și ne place ceea ce facem !

Ești aici: Acasă F.A.Q. Cum cumpăr ?
BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS